Sağlıklı bir onarım doğru arıza tespiti sayesinde mümkün olmaktadır. Doğru onarım süreci, kayıt anı ile başlar, kaliteli iletişim ile devam eder ve son test adımları ile sonlanır.
Tüm personelimiz bu bilinç ile görevlerini yaparlar. Kayıt anında arıza tanımını doğru iletmek teknisyenin odaklanması gereken noktayı belirler, bu nedenle size arıza ile ile ilgili sorulan her soru, verdiğiniz her cevap çok önemlidir.
Kayıt alındıktan sonra teknisyenin arızayı doğru tespit etmesi onarımın en önemli adımıdır. Bu nedenle Samsung Electronics Teknik departmanı yetkili servislere bir çok yardımcı uygulama sağlamaktadır,
Bu yardımcı uygulamalar ürünün batarya performansını ölçme, şebeke sorununun kaynağı, Donma ya da yavaşlama gibi şikayetlere neden olan 3.parti uygulamaların tespiti gibi bir çok konuda bizi bilgi sahibi yapar.
Arıza tespitinden sonra artık her şey daha kolay ilerler, arızalı bir parça var ise orijinal yedek parça ile değiştirilir. Tüm bu süreç TSE standartlarına sahip labaratuvar ortamında ve eğitimini tamamlamış uzman teknisyenler tarafından uygulanır.
Samsung Servis olarak #yanınızdayız
Cihazın onarımı ve sağlıklı kullanımı için orijinal yedek parça ve orijinal aksesuar çok önemlidir. Bu konuda kullanıcılarımızı doğru yedek parça ve aksesuar ile buluşturmayı hedefliyoruz.
Firmanız için Samsung Mobil ürünleri tercih ettiyseniz satış satış sonrası hizmetler için sizin yanınızdayız. Tüm onarım ve aksesuar talepleriniz için bizimle iletşime geçebilirsiniz.